måndag 20 december 2010

Söndag


Idag tvättade mamma lite...
Jag o pappa var ute o skottade igen... men vi glömde såklart kameran...
Pappa o jag räknade...
" ett å två å treeeee" sen kastade pappa iväg en massa snö
Det var jätteroligt, opappa sa att jag var superduktig på att skotta :-D

Jag o Jojo gungade på trähästen o Rufus samtidigt...
Nästan som om vi var ute o red :-D
( pappa har bilderna i sin telefon :-( )

Jag snorade en del o Josepjine hostar som vanligt... det verkar som om hon alltid kommer att göra det när hon e förkyld...

Hon fick äta lite fruktmos... den med blandfrukt....
Mamma berättade att första gången Noomi var hemma hos oss o hälsade på så var jag o Noomi ungefår så gamla som Jojo e nu...
Då hade mamma oxå gjort sånt mos... men Noomi såg ut att ha svalt en hårboll.. hon gillade inte alls vårt mos... men både jag o lillasyster tycker att det e smaskens :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar