torsdag 30 december 2010

söndag måndag tisdag o onsdag

Jaha... då var vi sjuka igen.... jag började med halsont... sen låg jag o huttrade i mina kläder under en morgonrock under två filtar o ett täcke :-(
Sen blev sambon sjuk...
Tjejerna är lite halvsjuka...


Vid matbordet en helt vanlig onsdag :-D
Alex reser sig tvärt i stolen stirrar ut i den snötäckta trädgården o vinkar som en toka....
Jag ser INGENTING...
Frågar om hon vinkar till fåglarna ... - Nej
Vinkar till nån katt - NEJ
Är det grannen Bengt som e ute då - NEEEEJ (hon blir mer o mer irriterad.....
Ett infall o jag frågar om det e tomten hon vinkar till.... <3 Jaa <3
Sen tar hon upp fingret mot läpparna o säger *hysch*
Så berätta inte för henne att jag sagt nåt ;-)

Det har annars blivit en del mys o film för ingen har orkat med mer


Kramis på er
*atjo... host host... snörvel*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar