måndag 6 december 2010

Kalas o diggande på film

Vi var på födelsedagsfika hos kusin Oliver..
Han blev 9 år... det e JÄTTEMYCKET
Vi o bestefar klpte en radiostyrd helikopter...
Tyvärr hade mamma glömt kameran hemma så hon fick ta fånen o den e rätt dåkug på foto enligt mamma...
Jag sprang runt med Oliver med ballonger o så kollade jag in Bamse... deras håriga katt :-D
Mormor var där med o jag fick paket av henne med :-D

Det är för att jag snart är två år... å då e mormor o kollar på ny häst så hon kan inte komma på mitt kalas :-(
Jag fick en JÄTTEFIN overall...
Den e rosa o har reflexer :-D
Mamma har lovat att vi ska prova den imorron o kasta BOBOLL (snöboll)

Jag lyckades hålla mig vaken på vägen hem :-D
Å när vi var hemma var jag tvungen arr dansa en massa...
Jag diggade loss rejält :-D
***************************





Sen hittade jag min mössa o de sa att jag såg ut som ett stoppljus :-/
Sen sa mamma att jag var en söt Nissa


Pappa o jag gick upp...
Zzzz Zzz Zz ZZzzzz
ZZ ZZZ ZZZZ ZZZZ ZZZ

Jaa... de somnade nog nåda två :-D
Här nere körde vi femman igen...
7 gg sen sov hon...
Har fått stoppa i nappen några gånger när hon gnytt i sömnen
Får man lov att tejpa fast en napp??????
;-)
Natten som gick var rätt bra....
Vi gick upp sov vidare o vaknade vid 4 - välling o sen efter ett tag somnade vi om igen...
Kl 9-9,15 kom pappa o Alex upp o typ väckte oss :-D
LÖVLI LÖVLI LÖVLI
Tummhållning för en ny sån natt :-D

Co natt alla

1 kommentar:

  1. Hej på er...klart att man ska rocka loss när man suttit i en bil och har såååå mycket spring i benen,, hoppas ni har det fint, och pussar på mammma nu när det är hennes tur attfylla år..PUSSS o KRAAAAM

    SvaraRadera