torsdag 9 december 2010

Nr 100

Idag skrivs det hundrade inlägget...*puh* vilket jobb man lagt ner... men det är så roligt att skriva :-D
Då överlämnar jag ordet till tjejerna som vanligt :-)

Inatt vaknade storasyster... hon fick ligga i stora sängen sen...
Kl var fyra o jag vaknade till jag med.... jag var vaken till 4,45-5 npnstans... precis när mamma skulle gå ner o värma välling somnade jag om...
Sen vaknade vi inte förrän 8...
Då smög jag o mamma ner o hämtade välling till oss...
När vi kom upp igen lånade jag mammas kudde o efter halva vällingen vaknade storasyster o fick sin med.

Idag har jag haft min skena i en vecka...
Vi har väl alla kommit lite bättre överens med den o det funkar ganska bra.... bara just vid läggning säger mamma att hon hade önskat att jag slapp den...
Vaknar hela tiden av att jag inte kan röra mig...

Ja ikväll e det så man kan undra om det e fullmåne...?
En lägga i vagnen o sen två gonattningar till... zzz zzz zzz zzz :-D
Men nääää... efter en 15 minuter började hon... man går ut igen... går = massa grin...
Till slut gick det över i lite mera hysteri o hon fick till slut sitta hos pappa en stund... då somnade hon gott...
E det bara såå att våra tjejer inte är några femmisar???
Ja detta var en liten ( ) så Jojo fortsätter...

 Min superbraiga storasyster
 Vi busade en massa på golvet
 Mamma säger att jag e lite lik kusin Alvin... det säger mormor med :-D

 Jag har oxå testat att rita på mammas telefån

Mamma fixade en massa o det blev jöttefint i köket...
Vi kan ta kort på det imorron...
Vi satt helt annorlunda än vad vi brukade... det var lite skoj...
Å så åt jag en massa...
Jag åt min allra första köttbulle som pappa hade kokat till mig...
den åt jag först lite av o sen blandade mamma ner den i lite broccolimos... det var jättemums :-D
Sen gick vi upp o la in lite tvätt o plockade lite leksaker...
Både jag o storasyster var jättetrötta så vi somnade tidigt
Jag somnade i soffan, SITTANDE medans pappa skakade välling. Jag vaknade lite eftersom mamma pestade mig lite....
Jag åt välling o sen var det gonatt
Sen blev det ju som det blev...
Sov gott alla
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar