lördag 4 december 2010

onsdagens recept

Mamma fick sovmorron idag.... hon hade varit uppe med Jojo inatt.
Den galna ungen vaknade vid 1 o låg vaken trots en välling på 150 ml ... vid 3 somnade hon... men då vaknade jag :-( ....

Vi gjorde nytt fruktmos idag till Jojos gröt....
Det tycker hon e gott.
Dagens recept var
2 Apelsiner
1 burk krossad annanas
5 bananer
2 röda äpplen
Jag tyckte inte att det var sådär supergott men Jojo tycker att det e smaskens :-D

Mamma ringde till ortopeden igen...
Jag har ju inte fått min skena än...
När de ringde upp igen var det samma surtant som i måndags.
Hon säger bara med sin nedsättande ton att om de sagt att de ska ringa så gör de nog det ska du se....
Grrrr säger mamma o säger att de skulle faktiskt ringt i måndags....
Meningen var väl att skenan skulle börja användas så fort som möjligt....???

Bestefar kom hem till oss... han o pappa åkte in till stan...
De skulle fixa med nät.
När de kom tillbaka hjälpte pappa till med att installera sakerna .
Innan dess hade vi käkat kvällsmat o jag hade gått upp för att sova. 
Zzzzzznark

Oh vad jag blev såld på tradera ikväll...
Mumin Mumin Mumin....
O fyyy vad dyrt det är :-(
Men har lagt bud på en fin tunika, lite tyg o nån tröja som jag blev överbjuden på direkt :-/
Men vi kör bevakning :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar