onsdag 8 december 2010

TOMTEN E DÖD

Idag vaknade vi vid 7... men mamma o jojo o pappa tjuvsov lite... men det gjirde inget jag myste först jämte lillasyster o sen gick jag in på mitt rum o bakade kaka o skakde fram kaffe :-D

Vi har städat en massa .... eller nää... det har vi inte ... vi har plockat fram en massa :-D
Vi hängde upp lite nya gardiner o den med tomtar till köket hänger på tork efter en skjöljning...
Jag dödade en tomte idag...
Skulle ju bara titta liiiite o bara lyfta liiiite...
Å så hoppade den ur min hand o sa
KRASCH....
Den e fin i profil
 Men sen e den inte fin alls :-(

HJÄLP, det var en spindel på skötbordet!!!
Eller nåt sånt :-/
:-)

Alex somnade gott med pappa idag o Jojo somnade efter en go natt när jag la henne i vagnen... o  sen en gonattning till...
Eftere ett tag gnällde hon dock igen ... o fortsatte ....
kanske ont i magen...?
Yog upp henne o som igår två rejäla RAAAAAP
O sen somna hon om gott :-D
Kraaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar