torsdag 30 december 2010

JULAFTON o JULDAG

Tomtefrukost med go gröt.
Jojo tycker bättre om sin egen :-)

Julafton firade vi hemma hos morbror Totto o "filletante" Rebecka o kusin Alvin

En massa go mat...
Jag åt korv köttbullar lite bröd o lite skinka
BARA det goaste :-D
Mamma o Jojo skålar

 Oh....
Till mig...?
Titta här Tomten...
 Tomten var häääärlig :-D <3


 Jag ÄÄÄÄLSKAR min kusin EMI
 Det är min Emil oxå :-D
 Hmmmm...
Undrar om detta är till mig???
 Nån ska ju hjälpa den snälla tomten med :-D
Jojo smaskade julklappskartong :-D
 Sen myste jag en massa med min EMI...
Jag låg jämte honom o drack min välling.
 Sen somnade jag vid 23 - 23,30
Jojo hade somnat i soffan vid 22- tiden.
Det var en härlig julafton o jag gillade tomten...
Jag o Jojo fick en massa fina klappar
Vi fick
Kläder , gossedjur, spelande larv, mössor o vantar, tavlor , fårskinnspläd , filmer, tomtar ,  badlakan , bok , hello kitty gosse...
Där fanns några från mamma o pappa kvar men de tyckte att vi kunde öppna dem en annan dag :-
D

JULDAN

Jojo o Ninis tog sig en lur på förmiddan...
Sen åkte vi till MOMO för att äta middag...
 Här är morbror Totto o hans Rebecka :-D
 Vi fick varsitt litet extrapaket av MOMO...
Jojo fick en snutte med häst o jag fick två små hästar som sa iiiiii :-D, De heter Ask o Tekla - precis som mormors hästar.
Fast Jojo var mest intresserad av snöret :-D

Vilka härliga dagar
Kraaaaam till alla som var med o till alla er andra med
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar