söndag 19 december 2010

NYÅRSLÖFTEN...

Njae....
Det där blir det inte för då kommer min kropp att gå sönder i minst 8 bitar
Jag har ett lite enklare--- eller
Hmmm
Jag tänker så VARJE år men lik förbannat.....
Men iår ni... eller ja nästa år...
Det kommer att bli grejer det :-D
För er som undrar vad jag har för löfte så ska jag under 2011:
KÖPA PRESENTER lite då o då... inte allt på samma dag o speciellt inte på samma lön...
Tror ni jag kan hålla det????
Mitt största problem på den fronten e att jag älskar att ge bort... o när man köper mågot ( de gånger plånboken tillåter) så vill man ju göra någon glad med en gång :-D
Men jag ska försöka lite i alla fall :-D
Har en tanke på ett till o det är att jag ska ;
KRAMA MIN BOLL lite då o då....
Min yogaboll behöver oxå lite mysigt ;-)

Det får nog bli dessa än så länge...
Det e ju måååånga dagar kvar *hi hi hi*
Kram alla vänner
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar